Op zaterdag 1 februari organiseert wijkteam 3 een (verlate) nieuwjaarsbijeenkomst. Iedereen is van harte welkom, ook alle buren van de Zuiderkerk!

Vanaf 4 uur starten we met een speurtocht door de kerk. Tijdens deze speurtocht leer je meer over ons gebouw en de historie van het gebouw. Leuk voor jong en oud! We sluiten de bijeenkomst af met een gezamenlijke stamppotmaaltijd.

We zijn nog op zoek naar gemeenteleden die het leuk vinden om te helpen. Dat kan in de vorm van het koken van een stamppot (voor vragen: Anita) of meehelpen met de speurtocht (voor vragen: Lisette).

Opgeven kan via de opgavelijst in de hal van de keuken of via één van de wijkteamleden (Henk, Annie, Anita en Lisette). We hopen jullie allemaal te zien op 1 februari vanaf 4 uur!