Vanavond was er weer een persconferentie van onze premier. De boodschap hierin was dat Nederland opnieuw in lock down gaat. Binnen de kerkenraad hebben we besproken wat de nieuwe maatregelen, die vanaf morgenochtend gelden binnen Nederland, betekenen voor onze kerkdiensten.

We hebben besloten dat de kerkdienst van morgenochtend 19 december 2021 zonder bezoekers zal plaatsvinden. In de kerk zullen alleen personen aanwezig zijn die een bijdrage leveren aan de kerkdienst. Er is dus alleen een online-dienst. De dienst is in beeld en geluid te volgen via de kerkomroep (www.kerkomroep.nl ).

De komende week zullen we besluiten welke gevolgen de maatregelen hebben voor de kerkdiensten op 1e en 2e Kerstdag. Hierover ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht!