Wat was het mooi weer op zondag 14 september. Na een prachtige gezamenlijke HA viering, was er een mooi samenzijn tussen jong en oud in de speeltuin in Berkum. De kinderen konden fijn met elkaar spelen in de speeltuin. Het is zo belangrijk dat zij elkaar ook op een andere manier leren kennen als alleen tijdens de kerkdienst, BvG, biblefriends etc. De voetbalwedstrijd jeugd tegen de kerkenraad/ouderen, werd uiteraard gewonnen door de jeugd (2-1). Helaas was het keep-talent van Henk Bruintjes niet genoeg om gelijk spel vol te houden aangezien de jongeren veel veeeel fitaler, leniger en sneller waren, dan de ouderen. Na 2 potjes voetbal was er patat en pannenkoeken voor iedereen. Heilke Pierik had de pannenkoeken zelfs warm kunnen houden. Met een volle buik ging iedereen weer huiswaarts. Er zijn foto’s gemaakt van deze gezellige ochtend/middag. Deze zullen binnenkort op de site te bewonderen zijn.

Met vriendelijke groet,

Janneke en Heleen

Klik hier om de foto’s te bekijken.